środa, 20 stycznia 2016

Zaczynamy!

Witajcie!
Ostatnimi czasy, naszła mnie myśl na założenie bloga. Początkowo nie wiedziałam o czym mogę pisać. Olśnienie nastąpiło dopiero po przeczytaniu kultowej powieści autorstwa Johna Greena pt. ,,Szukając Alaski''.Postanowiłam zająć się recenzowaniem książek!

Dlaczego taki tytuł? Cóż, wydawać by się mogło, że jest on kompletnie nie związany z tematyką, jaką chcę wprowadzić. Jednakże Wielkie Być Może nadaje się moim zdaniem bardziej niż załóżmy np. ,,Świat książek''. Zależało mi, aby nazwa mojego bloga nie była ani oczywista, ani oklepana. Ponieważ podczas czytania ,,Szukając Alaski'' wpadłam na pomysł, aby dzielić się z Wami moimi opiniami na temat tekstów literackich, zapragnęłam aby tytuł również był związany z danym dziełem.


Bohater powieści - Miles Halter - szukał Wielkiego Być Może. Pragnę abyście Wy podczas czytania moich recenzji również odnaleźli (może nie Wielkie, ale chociaż jakieś) Być Może. Kto wie, może uda mi się namówić Was na przeczytanie jakiejś ciekawej książki, która wniesie coś do Waszego życia.

Gorąco zapraszam do zapoznania się z zamieszczanymi przeze mnie recenzjami! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz